środa, 2 kwietnia 2014

Męski magnez

Magnez dla mężczyzn - czyli jak Aflofarm z każdym dniem zdobywa nowe szczyty marketingowego kunsztu. Kunsztu? No dobra niech im będzie!




Kult magnezu towarzyszy nam od dłuższgo czasu - coraz więcej na głowie, coraz więcej stresu i kawy. No własnie - jak wpływa magnez na nasz organizm?

Porcja, której wymaga od nas nasz organizm kształtuje się między 300 a 400mg dziennie. Jest naturalnie dostępny w pożywieniu (szczególnie w kakao, kaszy gryczanej, fasoli czy gorzkiej czekoladzie) - jednak jest go coraz mnie z powodu nawożenia gleb czy stosowania konserwantów. Jak wspomniałem wyżej za wypłukiwanie magnezu odpowiedzialne są używki (alkohol, kawa), stres, dieta bogata w tłuszcze.


Czym objawia się niedobór magnezu? (pozwólcie, że wymienie najczęstsze, któego mogą się pojawić u każdego człowieka o dobrym i umiarkowanym zdrowiu)

  • Drganie powiek (doświadczyłem nieraz, szczególnie pod alkoholowych przygodach)
  • Skurcze łydek (straszna sprawa, szczególne w nocy)
  • Trudności z koncentracją
  • Rozdrażnienie
  • Odrętwienie i morwienie w kończynach
  • Zaburzenia snu

Przyjmuję magnez od zawsze, zastanawiając się czy forma w jakiej go biorę jest aktualnie uważana za najlepszą. A to cytrynian, a to mleczan, węglan, chelat tudzież jeszcze inna forma i wracamy do początku. Ile naukowców, badaczy - tyle opinii.
Jakby tego było mało - magnez na skurcz, dla kawoszy, na stres itp. Ale dla mężczyzn? Tego jeszcze nie było. Jako dumny przedstawiciel płci mężczyzn zostawiłem sprawdzony MAGNE B6 na rzecz Menmag.
Skład Menmag: Magnez 60 mg (16%)*, Witamina B6 1,4 mg (100%)*, Cynk  10 mg (100%)*, Wyciąg z korzenia maca 50 mg (* % zalecanego dziennego spożycia)
Znawcy tematu dostrzegą jakże męskie substancje, mianowicie CYNK i korzeń MACA.

Magnez
sam w sobie - 60mg w 1 tabletce (16%) jest porównywalną wartością do konkurenci w tej cenie.

Cynk
- 10mg to dużo biorąc pod uwagę, że nie jest to główna substancja preparatu. Co za tym idzie - oszczędność dla osób suplementujących zarówno magnez jak i cynk. Np. OLIMP CHELA-CYNK 30 kapsułek zawiera 15mg (30 kapsułek kupimy w cenie podobnej do samego Menmagu, a tu dostajemy Magnez, cynk i MACA)

MACA
- 50mg - za dużo to nie jest, ale fajny dodatek do już i tak nieźle kosztowo wychodzącego suplementu.

Dodatek cynku i korzenia MACA ma zapewnić utrzymanie prawidłowego poziomu testosteronu w organizmie mężczyzny.

Jak to było u mnie?

Menmag
jest łatwy do połknięcia. W trakcie stosowania nie zauważyłem objawów typowych dla niedoboru, co znaczy że spełnia swoją podstawową funkcję. Co do właściwości typowo męskich. nie zauważyłem różnicy, jednka wiele już w swoim życiu przyjąłem suplementów zawierających wyższe dawki cynku i MACA, więc raczej nie oczekiwałem nic nadzwyczajnego.

Wraz ze mną testował mój kolega z pracy (kupiliśmy sobie po opakowaniu)  i twierdził, że jakby nabrał trochę witalności (wiecie o czym mówię). Jak zwykle w takiej sytuacji wszystko zależy od wrażliwości danego organizmu.

Produkt ok - dobra cena, fajne dodatki. Tyle.

PS. Szpanerskie czarne opakowanie - jestem estetą - mnie się podoba. Co do reklam Aflofarmu - wypowiadać się nie będę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz