czwartek, 17 kwietnia 2014

PENISIZER na powiększenie penisa

Myślałem, że już wymyślono wszystko.

Myślałem, że już nic mnie nie zaskoczy. 

A jednak! Powiedzcie, że też tak macie - nie będę się sam czuł jak kretyn.


O to jest  - PENISIZER :D Jak tylko ujrzałem tę nazwę, pomyślałem "nie wierzę"... Kwestia wiary jak zwykle jest dyskusyjna, tak więc kontynuuje temat. Otóż PENISIZER jest preparatem, a właściwie żelem na powiększenie penisa.

Chciałbym w tym poście napisać coś mądrego. Coś co może się Wam przydać, kiedy będziecie kupować witaminy, leki, cokolwiek. Ale nie przychodzi mi totalnie nic do głowy. Nie wiem jak Wy, ale ja w takich sytuacjach mam ochotę po prostu to sprawdzić jak to działa i czy w ogóle.

Obiecuję, że zaraz po Wielkanocy zakupię PENISIZER i będę go intensywnie testował - jakby dziwnie nie zabrzmiało oczywiście wszystko by Wam pomóc oddzielić dobre preparaty od zwykłego szitu. Cena wysoka, ale się poświęcę.

Dam znać jakie wrażenia no i efekty, bo w tym przypadku to o nie przede wszystkim chodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz