poniedziałek, 5 maja 2014

PENISIZER - moja opinia

Weekend majowy minął, więc szybko wracam do Was z nową wiedzą  :) Mijają prawie 2 tygodnie od otrzymania paczki z żelem PENISIZER. Myślę że czas na pierwsze spostrzeżenia.

Jeśli kupujesz żel PENISIZER marząc o wielkim 20 centymetrowym penisie - proponuję szybko zejść na ziemię. Faktycznie żel powiększa optycznie członka - można to porównać do lekkiego napuchnięcia. W przeciwieństwie jednak do opuchlizny, członek pozostaje twardy bez towarzyszącej opuchliźnie miękkości. Powiedziałbym, że żel zwiększa twardość, co niektórzy docenią przy 2 lub 3 razie pod rząd.

No właśnie czy powiększenie widoczne jest tylko dla oka czy przekłada się na rzeczywisty rozmiar? Po 2 tygodniach i oczywiście po kolejnym wsmarowania + 1 cm długości i + 2 mm grubości w zwodzie (tak zrobiłem to i sięgnąłem po miarkę). W spoczynku bez zmian. Czy to dużo? W mojej opinii bardzo, tym bardziej jeśli mówimy o żelu! Drogim bo drogim, ale nadal żelu! Bez okładania penisa ciężarkami, wyciągania zmoczonym, gorącym ręcznikiem i innych dziwnych i raczej upokarzających rzeczy. 

Plany? Mam zamiar testować preparat jeszcze przez tydzień. Zużyję wtedy 3/4  żelu, następnie zrobię tydzień przerwy i wysmaruję resztę. Po co? Sprawdzimy jak szybko spada efekt działania żelu oraz w jakim tempie następuje powrót. Może tu też występuje pamięć treningowa? ;)

Z innej beczki... Konsystencja żelu jest przyjemna, dobrze działa jako lubrykant. Jest przy tym bardzo wydajny. Dodatkowo skóra na penisie stała się bardziej delikatna, jakby lepiej nawilżona.

Nie będę ukrywał, że nie pisało mi się łatwo tego posta, ale jest! Jakoś nie przywykłem pisać o swoim własnym penisie w Internecie. Myślę, że PENISIZER jest całkiem rozsądnym sposobem na powiększenie penisa dla mężczyzn, będących w "potrzebie". Jest mało inwazyjny i to mnie przekonuje. Podejrzewam, że efekt uzależniony jest od danego przypadku, np. standardowego ukrwienia.

Tyle. Dam znać za 2 tygodnie jak długo utrzymują się efekty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz