poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kosmetyki NUXE MEN do golenia

Ok, jak obiecałem - zdaję relację z użycia kosmetyków do golenia marki NUXE MEN. Chciałem je sprawdzić przy odrobinę dłuższym i twardszym zaroście, co byście nie powiedzieli że daję marce fory.

Co mamy dziś na tapecie?

NUXE MEN Pianka do golenia 150 ml - bardzo przyjemna konsystencja, jest bardzo wydajna. Łatwo się wsmarowuje i szybko rozmiękcza zarost. Od lat używam tych samych maszynek, więc sama maszynka nie powinna mieć wpływu na wynik testu. Ostrze gładko sunie po zaroście. Producent informuje o hydrolipidowej powłoce, którą pianka tworzy na skórze - tutaj czuję różnicę na +. Skóra po goleniu jest bardzo sprężysta i nawilżona. Nie czuję żadnych podrażnień. 




Pianka ma przyjemny zapach.

Cena 31,50 - dużo, nawet bardzo. Chyba nie jestem aż tak wymagający, poza tym chyba nie widzę aż takiej różnicy by dopłacić 10-15 zł np do Lirene.  Piankę NUXE MEN polecam szczególnie osobom, które używają słabszych maszynek (ale wtedy nie wydawałyby fortuny na NUXE) albo osobom, które są podatne na wrastanie włosów lub z uwagi na kształt twarzy, rodzaj zarostu mają problem z dokładnym goleniem. W moim przekonaniu maszynka chwytała więcej włosków niż przy dotychczas używanych piankach czy żelach Lirene i Tołpy. 

Podsumowując: pianka dla wymagających, szukających sposobu na mega dokładne golenie, którzy mają grubszy portfel ;)


 
NUXE MEN Wielofunkcyjny balsam po goleniu 50ml - cóż napisać. Generalnie balsam jak balsam. Zaskoczyło mnie natychmiastowe wchłonięcie - skóra była nawilżona, ale nie tłusta. Zero podrażnień, przyjemny efekt na skórze - dla mnie lekko chłodzący - tak jak lubię. Wysmarowałem całą twarz i szyję, żeby sprawdzić działanie balsamu, jako kremu nawilżającego. Nie wiem jak Wy, ale mnie często się zdarza użyć balsamu po goleniu jako kremu nawilżającego ;) Mija cały dzień - skóra jest w dobrej kondycji, nie jest przesuszona, nie ma żadnych podrażnień.
Po całym dniu skóra jest gładka.
Cena balsamu po goleniu NUXE MEN - 55,90 - tutaj popłynęli, aczkolwiek trudno mi znaleźć balsam po goleniu z tak lekką i szybkowchłanialną formułą. Czy efekt ten jest wart dopłaty 20-25 zł? Wybór jak zwykle należy dla Was.
Podsumowując kosmetyki do golenia NUXE MEN oceniam na porządne 4+. Czy kupię ponownie? Prawdopodobne, ale nie pewne. Dlaczego? Cena. Uważam, że można kupić porównywalne produkty do 2 x tańsze.
Tak na marginesie tylko dodam, że na mnie przy NUXE MEN działa wygląd opakowania. Gdybym wszedł do czyjejś łazienki i zobaczył te kosmetyki, pomyślałbym to jest gość, używa naprawdę zajebistych kosmetyków.
A Wy macie doświadczenie z kosmetykami NUXE MEN? Stosujecie, macie porównanie z innymi produktami? Czekam na opinie, ponieważ do tej pory znalazłem tylko szczątkowe info o produktach NUXE MEN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz