niedziela, 15 czerwca 2014

EREKTON - test suplementów na erekcję cz.2

Cześć!
 
Z przyjemnością informuję, że rozpoczynam II część testu suplementów na potencję.
 
Czas na EREKTON!

Na początek jeszcze tylko kilka słów o przetestowanym PERMEN KING. Dokładnie tydzień temu zakończyłem suplementację.

 
Podsumowanie:
 
1. Miałem więcej energii na nocne igraszki nawet po ciężkim dniu.
2. Szybciej się regenerowałem.
3. Wzmocnienie erekcji było widoczne szczególnie po alkoholu, kiedy jak wiadomo siła seksualna nie ta ;)
 
Myślę, że PERMEN to dobry wybór dla wszystkich zapracowanych, codziennie padających na łóżko i zasypiających w ciągu 5 minut.
 
Teraz czas na produkt marki OLIMP - dziś zaczynam przyjmowanie.

Co ciekawe kilka dni temu zauważyłem wzmocnioną wersję - OLIMP EREKTON MAX.

 

Ja łykam pierwszą kapsułkę "zwykłego" OLIMP EREKTON, a poniżej porównanie składu obu produktów:

OLIMP EREKTON MAX4 tabletkiOLIMP EREKTON1 kapsułka
L-arginina2200 mgTESTODRIVE blend375 mg
Ekstrakt z korzenia Maca 4:1160 mgEkstrakt Tribulus terrestris (60% saponin, 20% protodioscyn) 
(co odpowiada 640 mg korzenia)Ekstrakt kozieradki pospolitej (50% saponin) 
Ekstrakt z owoców buzdyganka ziemnego (60% saponin, 20% protodioscyn)120 mgEkstrakt korzenia Maca 4:1 
(co odpowiada 1800 mg owoców)Owies zwyczajny (7% flawonów) 
Ekstrakt żeń-szenia koreańskiego (7% ginsenozydów)80 mgCynk5 mg (50%*)
Cynk (z chelatu Albion®)15 mg (150%*)FORCE DRIVE blend 402 mg 
Selen110 µg (200%*)L-arginina (jako ester etylowy argininy HCl)300 mg
Ekstrakt guarany100 mg
w tym kofeina22 mg
Witamina B62 mg (143%*)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz