piątek, 20 czerwca 2014

Medispirant żel pod prysznic 180ml

Cześć!

Choć może nie odzwierciedla tego dzisiejsza pogoda to... lato już za 3 dni! Spodziewając się upałów (jak to zwykle w Polsce w lato ;) oraz planując wyjazd w ciepłe kraje postanowiłem przejrzeć ofertę kosmetyków przeciw poceniu.

No i jest NOWOŚĆ :) Seria kosmetyków MEDISPIRANT! A jakże! Kto produkuje serię? Oczywiście Aflofarm :)

Co ciekawe jest to kolejny zestaw kosmetyków na pocenie po Perspiblocku (tabletki, antyperspirant) i Perspiblocku FORTE.

Jakie produkty znajdziemy w serii?

  • Medispirant żel pod prysznic 180ml
  • Medispirant żel do stóp i dłoni 50ml
  • Medispirant antyperspirant roll-on 50ml

Jak się pewnie spodziewacie - wszystkie już mam w kosmetyczce. Wartość zestawu: 39,30zł. 

Dziś opiszę pierwszy z nich - Medispirant żel pod prysznic, a na koniec czy stosując wszystko razem uzyskamy efekt synergii i żaden pot już nie wydostanie się z naszej skóry ;)

Co o żelu pod prysznic Medispirant mówi producent?

"Żel skutecznie oczyszcza i pielęgnuje (...), zmniejsza aktywność gruczołów potowych. W składzie posiada jony cynku, które działają antybakteryjnie i blokują powstawanie nieprzyjemnego zapachu"

Teraz coś ode mnie.

1. Zapach żelu pod prysznic Medispirant wydaje się być przyjemny, aczkolwiek AXE to to nie jest ;)
2. Dobrze się pieni i jest umiarkowanie wydajny.
3. Na mojej skórze powstałe efekt sporego odświeżenia - coś podobnego uzyskuję stosując odświeżające, energetyzujące żele pod prysznic.
4. W ciągu dnia po użyciu żelu (dwukrotne przed snem i po obudzeniu) czułem się bardziej komfortowo, ale z kilkoma "ale". Widoczne zmniejszenie działania gruczołów potowych na ciele (oprócz pach i stóp, gdzie niestety nie dawał rady), a jeśli już powstawał nie niósł za sobą nieprzyjemnego zapachu.

No właśnie produkt ciekawy, moim zdaniem może stanowić wsparcie dla walki z potem. Nie eliminuje jednak mojego głównego problemu, czyli pachy i stopy. Może celowo seria składa się z 3 produktów, w tym roll-on pod pachy i żel do stóp ;)

Cena Medispirant żel pod prysznic: 9,50 zł  (najniższa, jaką udało mi się znaleźć na ceneo) - jak za 180 ml jest to cena umiarkowana i porównywalna do popularnych żelów chociażby AXE, ADIDAS, LIRENE.

Moja opinia o żelu pod prysznic Medispirant: Można spróbować i sprawdzić samemu. Ja ostateczny werdykt wydam po przetestowaniu wszystkich produktów razem :) Jako samodzielny produkt (bez używania innych produktów przeciw poceniu oprócz standardowej kulki NUXE) oceniam go na 3-/5, głównie ze względu na dobry stosunek ceny do jakości i ze względu na to, że nie spodziewałem się żadnego efektu ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz