sobota, 21 czerwca 2014

Medispirant Antyperspirant roll-on 50ml


Kontynuując mój antypotowy test, zgodnie z planem włączam do niego drugi produkt:

Medispirant Antyperspirant roll-on 50ml

Tego typu produkty są już mi znane (stosowałem Perspiblock roll-on i Ziaja Bloker). O pierwszym z nich możecie przeczytać więcej tu.

Moja opinia o Medispirant Antyperspirant roll-on:

1. Dość szybko wysycha. Nie klei się, nie zostawia widocznych śladów na ubraniach.
2. Jest bezzapachowy - dla mnie ogromny plus, ale jest to cecha większości tego typu preparatów.
3. Jest stosunkowo delikatny dla skóry - zdarzyło mi się stosować na świeżo depilowaną skórę (tak, wiem że nie powinienem tego robić ;), co nie wywołało ani pieczenia ani podrażnienia. Może to dzięki alantoninie?
4. Jeśli chodzi o efekt to jest on porównywalny do Perspiblocka czy Ziaji Blokera. Widocznie mniej się pocę, ale problem całkowicie nie został zlikwidowany.
5. Cena dość wysoka - 17,50zł (porównywalna do Perspiblocka, wyższa od Ziaji).

Moja ocena: 3+/5 - działanie raczej standardowe, cena akceptowalna, ale nie najniższa.


Skład Medispirant Antyperspirant roll-on:

Aqua, Aluminium Chlorochydrate, Glycerin, Aluminium Lactate, Methylpropanediol, Phenoxyethanol/Ethylhexylglycerin, Hydroxyethylcellulose, Citric Acid/ Silver Citrate, Allantoin.

Jak stosować Medispirant Antyperspirant roll-on?

W początkowej fazie stosowania, tj. przez pierwsze 2-5 dni, należy używać preparatu codziennie, aż do osiągnięcia zadowalającego efektu. Następnie używać 1-2 razy w tygodniu, lub zgodnie z potrzebą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz